Kedvezményezett neve: Sajóvámos Község Önkormányzata
A projekt címe: Egészségügyi alapellátások infrastruktúrájának fejlesztése Sajóvámoson
A szerződött támogatás összege: 59 990 096 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 100
A projekt tartalmának bemutatása:
Jelen projekt olyan infrastrukturális fejlesztést tartalmaz, mely során felújításra kerülnek a jelenleg is működő háziorvosi rendelő-szolgálati lakás és védőnői tanácsadó épületei. Az épületek rossz energetikai jellemzőkkel bírnak.
A fejújítás során teljes körű akadálymentesítés és megújuló energia is beépítésre kerül. A szolgáltatások eszközparkja fejlesztésre szorul, amely jelen pályázati forrásból megvalósul.
A fejlesztés által az egészségügyi alapellátási rendszer infrastruktúrája területileg kiegyenlítődik: rossz állapotú, illetve hiányos vagy elavult épületben működő és hiányos eszközökkel rendelkező orvosi rendelő, védőnői tanácsadó szolgáltatásainak fejlesztése valósul meg.
Projektünk célja a minőségi egészségügyi szolgáltatások elérhetővé tétele a településeken élők számára a meglévő intézmények minőségi fejlesztésével, amely hozzájárul a családi terhek csökkentéséhez és a foglalkoztatottsági szint növeléséhez, továbbá az egészségügyi alapellátó-rendszer eredményességének és hatékonyságának, valamint prevenciós funkcióinak fokozásához.
A projekthez kapcsolódó kiviteli tervek elkészültek. A kivitelező kiválasztására irányuló közbeszerzési eljárás megindulhat.
A nyertes ajánlat benyújtója a PAUL ÉS TÁRSA Kft.
A kivitelezési folyamatok a munkaterület átadása után elkezdődtek, a kivitelezési munkák 2019 novemberében elérték a 25%-os készenléti állapotot.
A kivitelezés alatt álló projekt 2019. december közepén elérte az 50% készenléti fokozatot.
A kivitelezés alatt álló projekt 2020. január közepén elérte az 75% készültségi fokozatot.
A kivitelezés alatt álló projekt 2020. februárban elérte az 100% készenléti fokot és megtörtént a sikeres műszaki átadás-átvételi eljárás.
Projekt megvalósításának kezdete: 2018.04.01.
Projekt fizikai befejezésének vége: 2020.06.08.